我....想念你们了!!

你们??哪一个你们??
就是我UTAR朋友的你们....
你们开学啦!真想跟你们回去一起读~~
真想念以前跟你们度过的时光....
都怪自己没好好努力!!lol...
你们要加油哦!!
现在的我没以前那么的开心了,
因为这里的朋友没像你们一样随call 随到...
他们都好忙...
已习惯的依赖你们,
让我现在倍感寂寞.....
想念一起上课,
想念一起吃早,午,晚,宵的时光,
想念一起剪头发,
想念一起玩牌,
想念一起打篮球,
想念一起去tesco,
想念你们一切的一切!!!
我只想大声说:

我真的很想念你们!!!

4 comments:

CheRRy said...

dear u dun emo la~~
u now at penang liao jiu guai guai study hard hard lo...
its not about what u dint try hard.
u did tried alr and now cannot change alr... ofcos missing us is allowed one.
den can sms me one ma~~ HAHA
i sure reply u geh. no matter how busy i am! ^^
i missing u too one.. but i wished for the best for u back there~~
GAMBADE !!!

CheRRy said...

i hate u.
cos i started to missing u also alr ~~ hahaha.

Unknown said...

haha..thanks buddy~~

Yee Sin said...

i also miss you ar..friend!

 
Real Estate © 2010 Template design by Justinwoodie.com. Powered by Blogger.